Manual de AMA. Para la satisfacción del cliente.
![Manual de AMA. Para la satisfacción del cliente.](https://www.alibri.es/imagec/cache/covers/a/3/113945-360x480.jpg)
-5% dte. 17,73€
16,85€
Estalvia 0,89€
- Editorial GRANICA
- Autor/s Dutka, Alan
- ISBN13 9789506412609
- ISBN10 950641260X
- Tipus Llibre
- Pàgines 279
- Col.lecció Management
- Any Edició 1998
- Encuadernació Rústica
Manual de AMA. Para la satisfacción del cliente.
-5% dte. 17,73€
16,85€
Estalvia 0,89€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Gràcies per comprar en llibreries reals.
El Manual AMA para la satisfacción del cliente es un libro importante y oportuno que responde a las necesidades de un número creciente de empresas conscientes de que deberían orientarse hacia el cliente, pero les falta la experiencia y las herramientas p
- Editorial GRANICA
- Autor/s Dutka, Alan
- ISBN13 9789506412609
- ISBN10 950641260X
- Tipus Llibre
- Pàgines 279
- Col.lecció Management
- Any Edició 1998
- Encuadernació Rústica
![](https://www.alibri.es/image/static/newsletter-alibri.png)