Cistella de la compra

-5% dte. exclusiu web

De la satisfacció al valor. Incorporació de lexperiència de pacient en la millora dels serveis a l'Hospital Clínic

De la satisfacció al valor. Incorporació de lexperiència de pacient en la millora dels serveis a l'Hospital Clínic
-5% dte. 24,00€
22,80€
Estalvia 1,20€
Enviament
Gratuït
  • Editorial PLATAFORMA
  • Autor/s Escarrabill, Joan / Montané Montals, Cristina
  • ISBN13 9788410243231
  • ISBN10 8410243237
  • Pàgines 224
  • Idioma Català
  • Audiència General / Comerç

Seccions

Medicina
-5% dte. exclusiu web

De la satisfacció al valor. Incorporació de lexperiència de pacient en la millora dels serveis a l'Hospital Clínic

Enviament
Gratuït
-5% dte.   24,00€
22,80€
Estalvia 1,20€
Klarna Novetat! Compra ara i paga en 3 terminis.
¡Disponible! Recíbelo en 24/48h
Gratuït
a Espanya peninsular
Recollida a la llibreria
Gratuït
 ¡Disponible! Cómpralo ahora y recógelo el próximo lunes.
BizumGoogle Pay Apple PayVisaMastercardAmerican ExpressPaypal
Gràcies per comprar en llibreries reals.

Des de fa anys els professionals sanitaris s?interessen per millorar la qualitat assistencial des de perspectives diferents, però amb un denominador comú: ?tot pel pacient, però sense el pacient?. El 2007 Porter va proposar un nou paradigma per definir la qualitat: el valor. Un servei sanitari és de qualitat si aporta valor des de la perspectiva del pacient. Aquest és el veritable canvi de paradigma. L?esforç que han de fer ara tots els professionals sanitaris és aprendre i aplicar metodologies que ens ajudin a identificar necessitats no cobertes per millorar el valor de les propostes assistencials.

  • Editorial PLATAFORMA
  • Autor/s Escarrabill, Joan / Montané Montals, Cristina
  • ISBN13 9788410243231
  • ISBN10 8410243237
  • Pàgines 224
  • Idioma Català
  • Audiència General / Comerç

Seccions

Medicina