-5% dte. exclusiu web
Què dir, a qui i per què: retòrica i redacció publicitària
-5% dte. 18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
Enviament
Gratuït
- Tipus Tapa tova
- Editorial TRÍPODOS
- Autor/s Altarriba, Miquel
- ISBN13 9788493335137
- ISBN10 8493335134
- Pàgines 329
- Any Edició 2005
Seccions
Publicitat
-5% dte. exclusiu web
Què dir, a qui i per què: retòrica i redacció publicitària
-5% dte. 18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
Novetat! Compra ara i paga en 3 terminis.
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo llest per a tu.
Gràcies per comprar en llibreries reals.
En què consistia l'art del bon dir? Avui, argumentem millor de com ho feien els clàssics? Els retòrics feien brífings? La invenció o estratègia retòrica d'abans té punts de coincidència amb els documents de l'estratègia publicitària actual? La disposició clàssica equival a la fase creativa del discurs publicitari? Podem reconèixer els conceptes fonamentals de l'elocució -la coherència i l'eficàcia- en la publicitat? L'autor de Del pregó al web. Una síntesi històrica de la redacció creativa en publicitat (Papers d'estudi, 10), proposa a Què dir, a qui i per què una iniciació als principis de la redacció publicitària des del coneixement teòric i la pràctica de la retòrica. Perquè, si s'exerceix adequadament l'estratègia del pensament i del llenguatge, es fa evident que el discurs publicitari actual, tant en la concepció com en l'expressió, té més punts de coincidència amb les formes antigues de creació del discurs retòric clàssic del que els mateixos publicitaris imaginen.
- Tipus Tapa tova
- Editorial TRÍPODOS
- Autor/s Altarriba, Miquel
- ISBN13 9788493335137
- ISBN10 8493335134
- Pàgines 329
- Any Edició 2005
Seccions
PublicitatMés llibres de Miquel Altarriba
17,10€
18,00€
Consulta disponibilitat