Cistella de la compra

-5% dte. exclusiu web

Què dir, a qui i per què: retòrica i redacció publicitària

Què dir, a qui i per què: retòrica i redacció publicitària
-5% dte. 18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
Enviament
Gratuït
  • Tipus Tapa tova
  • Editorial TRÍPODOS
  • Autor/s Altarriba, Miquel
  • ISBN13 9788493335137
  • ISBN10 8493335134
  • Pàgines 329
  • Any Edició 2005

Seccions

Publicitat
-5% dte. exclusiu web

Què dir, a qui i per què: retòrica i redacció publicitària

-5% dte.   18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
Klarna Novetat! Compra ara i paga en 3 terminis.
BizumGoogle Pay Apple PayVisaMastercardAmerican ExpressPaypal
Gràcies per comprar en llibreries reals.

En què consistia l'art del bon dir? Avui, argumentem millor de com ho feien els clàssics? Els retòrics feien brífings? La invenció o estratègia retòrica d'abans té punts de coincidència amb els documents de l'estratègia publicitària actual? La disposició clàssica equival a la fase creativa del discurs publicitari? Podem reconèixer els conceptes fonamentals de l'elocució -la coherència i l'eficàcia- en la publicitat? L'autor de Del pregó al web. Una síntesi històrica de la redacció creativa en publicitat (Papers d'estudi, 10), proposa a Què dir, a qui i per què una iniciació als principis de la redacció publicitària des del coneixement teòric i la pràctica de la retòrica. Perquè, si s'exerceix adequadament l'estratègia del pensament i del llenguatge, es fa evident que el discurs publicitari actual, tant en la concepció com en l'expressió, té més punts de coincidència amb les formes antigues de creació del discurs retòric clàssic del que els mateixos publicitaris imaginen.

  • Tipus Tapa tova
  • Editorial TRÍPODOS
  • Autor/s Altarriba, Miquel
  • ISBN13 9788493335137
  • ISBN10 8493335134
  • Pàgines 329
  • Any Edició 2005

Seccions

Publicitat

Més llibres de Miquel Altarriba