-5% dte. exclusiu web
Key debates in the translation of advertising material
-5% dte. 57,80€
54,91€
Estalvia 2,89€
Enviament
Gratuït
- Editorial ST. JEROME
- ISBN13 9781900650809
- ISBN10 1900650800
-5% dte. exclusiu web
Key debates in the translation of advertising material
Enviament
Gratuït
-5% dte. 57,80€
54,91€
Estalvia 2,89€
Novetat! Compra ara i paga en 3 terminis.
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo llest per a tu.
Gràcies per comprar en llibreries reals.
Explores interdependent aspects of the interlingual and intercultural transfer of an advertising message. The contributions emphasize features of culture specificity, of multi-medial semiotic interaction, of values and stereotypes, and most importantly, they recommend strategies and approaches to assist translators.
- Editorial ST. JEROME
- ISBN13 9781900650809
- ISBN10 1900650800