Cistella de la compra

-5% dte. exclusiu web

Alimentació, model estètic femení i mitjans de comunicació

Alimentació, model estètic femení i mitjans de comunicació
-5% dte. 90,00€
85,50€
Estalvia 4,50€
Enviament
Gratuït
  • Tipus Butxaca
  • Editorial GRAO
  • Autor/s AA. VV.
  • ISBN13 9788478275328
  • ISBN10 8478275320
  • Pàgines 264
  • Any Edició 2008
  • Idioma Català
-5% dte. exclusiu web

Alimentació, model estètic femení i mitjans de comunicació

Enviament
Gratuït
-5% dte.   90,00€
85,50€
Estalvia 4,50€
Klarna Novetat! Compra ara i paga en 3 terminis.
BizumGoogle Pay Apple PayVisaMastercardAmerican ExpressPaypal
Gràcies per comprar en llibreries reals.

Dissenyada per al professorat de secundària, aquesta eina l'ajudarà a desenvolupar la capacitat crítica de l'alumnat, concretament a discernir i interpretar els missatges relacionats amb el model estètic femení que transmeten els mitjans de comunicació. Així mateix, l'ajudarà a fomentar actituds i comportaments saludables respecte a l'alimentació i la imatge corporal.Aprenent a menjar bé i a valorar de manera crítica el model estètic femení.Model estètic femení: El model estètic femení a través de l'art, de la història, de les cultures i el que predomina en la nostra societat. El model estètic femení en els mitjans de comunicació: Els missatges i imatges rebuts a través dels mitjans de comunicació (el que ens transmet i el que ens amaga la publicitat, els trucs de la publicitat). La seva influència en les creences, actituds, valors i comportaments respecte la bellesa, la silueta corporal i les dietes. Posicions d'activisme social de major implicació davant aquestes qüestions. Alimentació i nutrició: Opcions més saludables. Correcció de falses creences relacionades amb l'alimentació. Trasllat d'aquestes qüestions a l'alimentació diària.

  • Tipus Butxaca
  • Editorial GRAO
  • Autor/s AA. VV.
  • ISBN13 9788478275328
  • ISBN10 8478275320
  • Pàgines 264
  • Any Edició 2008
  • Idioma Català