Cistella de la compra

Màrqueting electrònic per al turisme cultural

Màrqueting electrònic per al turisme cultural
-5% dte. 18,50€
17,58€
Estalvia 0,93€
  • Editorial VITEL.LA
  • Autor/s Peñarroya, Montserrat
  • ISBN13 9788493716233
  • ISBN10 8493716235
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 176
  • Col.lecció TURISME CULTURAL- CULTURAL TOURISM
  • Any Edició 2010
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica amb solapes

Màrqueting electrònic per al turisme cultural

-5% dte.   18,50€
17,58€
Estalvia 0,93€
Klarna Novetat! Compra ara i paga en 3 terminis.
BizumGoogle Pay Apple PayVisaMastercardAmerican ExpressPaypal
Gràcies per comprar en llibreries reals.

El turisme cultural es fonamenta en la utilització de béns patrimonials com a recursos turístics per fer atractiva una destinació. L'efectivitat de l'ús d'Internet és una realitat que va més enllà de qualsevol discussió possible. Per tant, per al sector turístic, i concretament per al turisme cultural, és fonamental conèixer com es pot promocionar un recurs o servei i com es pot aconseguir dirigir visites al lloc web d'una empresa turística o institucional. Aquest és l'objectiu principal d'aquest llibre: aconseguir que el lector, vinculat a aquest sector, disposi dels coneixements necessaris perquè el seu lloc web sigui capaç d'atraure visites que es converteixen en contactes comercials o clients, gràcies a les diverses tècniques i estratègies que s'hi expliquen.

  • Editorial VITEL.LA
  • Autor/s Peñarroya, Montserrat
  • ISBN13 9788493716233
  • ISBN10 8493716235
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 176
  • Col.lecció TURISME CULTURAL- CULTURAL TOURISM
  • Any Edició 2010
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica amb solapes

Més llibres de Montserrat Peñarroya