Cistella de la compra

-5% dte. exclusiu web

Que hacer realmente para atraer, deleitar y retener clientes. El gurú de la calidad total del servicio relata sus experiencias y anticipa el futuro.

Que hacer realmente para atraer, deleitar y retener clientes. El gurú de la calidad total del servicio relata sus experiencias y anticipa el futuro.
-5% dte. 23,14€
21,98€
Estalvia 1,16€
Enviament
Gratuït
  • Tipus Tapa tova
  • Editorial GRANICA
  • Autor/s Wise, Tom
  • ISBN13 9789506412258
  • ISBN10 9506412251

Seccions

Vendes
-5% dte. exclusiu web

Que hacer realmente para atraer, deleitar y retener clientes. El gurú de la calidad total del servicio relata sus experiencias y anticipa el futuro.

Enviament
Gratuït
-5% dte.   23,14€
21,98€
Estalvia 1,16€
Klarna Novetat! Compra ara i paga en 3 terminis.
BizumGoogle Pay Apple PayVisaMastercardAmerican ExpressPaypal
Gràcies per comprar en llibreries reals.

  • Tipus Tapa tova
  • Editorial GRANICA
  • Autor/s Wise, Tom
  • ISBN13 9789506412258
  • ISBN10 9506412251

Seccions

Vendes